13. Hafta

      ÖĞRETİCİ İÇERİKLER

  1- Değerlendirme, sistemin devamlılığını sağlayabilmek ve çıktılarına bakarak işleyiş hakkında bilgi edinmek ve karara bakabilmek için yapılan çalışmalardır.

  2- Eğitim sisteminin çıktıları, elde edilmek istenen istendik ve yeterli davranışların yanı sıra, istenmedik davranışlarda olabilir.

   3- Ölçme, belli bir nesnenin belli bir özelliğe sahip olup olmadığının, sahip ise sahip oluş derecesinin gözlenip gözlem sonuçlarının sayı ve sembollerle ifade edilmesidir.

   4- Ölçme ve değerlendirme ile hangi konuların daha kolay, hangi konuların daha zor öğrenildiğini anlarız.

   5- Günlük hayatta da kendimizi, arkadaşlarımızı, sınav sistemini ülkenin siyasi, ekonomik ve kültürel yapısını değerlendiririz.

   6- Eğitimde hedeflere ne derece ulaşıldığını değerlendirme ile analarız.

   7- Öğretim materyallerini kullandıktan sonra ne ölçüde etkili ve verimli olarak kullanıldığının değerlandirilmesi gerekir.

   8- Eğitim yola benzer asfalt olsa daha iyi yol alınır. Çizgileri belirtilmişse daha güvenli olur. Tabelalar görünür ve anlaşılır olduğunda yol konforu artmış olur.

   9- Öğretmenliği aşçılığa benzetirsek, eldeki malzemeler ile en iyi yemeği yapmak olmalıdır.

     

           KATILDIKLARIM

  1- Eğitim yola benzer asfalt olsa daha iyi yol alınır. Çizgileri belirtilmişse daha güvenli olur. Tabelalar görünür ve anlaşılır olduğunda yol konforu artmış olur.

  2- Öğretmenliği aşçılığa benzetirsek, eldeki malzemeler ile en iyi yemeği yapmak olmalıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

8. Hafta

10. Hafta

3.Hafta